Ile kosztuje najlepsza reklama?

W dawnych słusznie przeszłych czasach, dzisiaj nazywanych odległym
PRL-em głównym motorem rozwijania się przemysłowego był wyrób, wyrób i jeszcze raz wyrób. Różne, liczne plany roczne, pięcioletnie czy tez paruletnie określały różne skale wydobycia, wyprodukowania lub wyhodowania. Produkcja oraz jej rozmiary były wielce istotne, były przywilejem, były niemalże święte. Nie zdawano sobie sprawy z tego jak kluczową funkcję w rozwijaniu się gospodarczym Polski, będzie mógł mieć sprzedaż i handel. Dziś już wiadomo, że łatwiej jest cokolwiek produkować niż sprzedawać. Stąd bardzo istotną funkcję w dzisiejszym handlu może mieć tak zwane wsparcie sprzedaży. Jak to należy pojmować? Które czynności, jakie warunki będą miały duży wpływ na wartość obrotu? Wsparcie sprzedaży to strasznie pojemne określenie. Oczywiście w dużej masie rozmaitej produkcji, w mnogości wszelkiego rodzaju usług za każdym razem będą te nieliczne, jakie sprzedadzą się na pniu, bez stosowania wyjątkowo wyrafinowanych sposobów ich przedstawiania. Większość aczkolwiek z powyższych, w sprawie zyskania dużych miejsc sprzedaży potrzebuje należytego, prawidłowo zorganizowanego marketingu. Samo wsparcie sprzedaży jest już artykułem samym w sobie.

wsparcie sprzedaży

Tak, bowiem dzisiaj artykułem nazywamy wszystko, co możemy sprzedać, nie tylko i wyłącznie twory rolnictwa czy przemysłu. W dobrze zorganizowanym rynku zachodnim, w którym dominował wiecznie ustrój kapitalistyczny, a system gospodarczy wolnorynkowy był czymś normalnym, „reklama dźwignią handlu” hasło to istniało wiecznie. Istnienie małych czy wielkich agencji promocyjnych jest normalnym skutkiem, spowodowanym przez potrzeby tworzenia skutecznych akcji promocyjnych. Tylko najlepsi specjaliści od reklamy są w stanie skutecznie wspierać sprzedawanie przez wymyślanie najefektywniejszych kampanii promocyjnych. Naturalnie dobra promocja wymaga kosztów, ale opłaca się w dwójnasób. Marketing i reklama to najlepsze wsparcie sprzedaży.