Kitesurfing o ranku jako formuła na udane wolne.

Planowanie ferii, to proces szalenie podniecający, okres wyjazdu ustalamy na wiele miesięcy przed wymarzonym odpoczynkiem. Jak zorganizować najlepsze wczasy życia?
W chwili obecnej opłaty za wyjazd na rynku turystycznym są tak małe, iż ktokolwiek może wyprawić sobie wymarzony spoczynek bogaty we wszelakiego rodzaju ewenty, czy to turystyczne, czy rekreacyjne.

Latawiec kitesurfing

My wyselekcjonowaliśmy eskapadę samolotową z Warszawy do Egiptu (do Hurghady). Oczywiście na dwa tygodnie, ponieważ różnica w kwocie pobytu czternastodniowego nie była duża i zdecydowaliśmy, że dłużej wypoczniemy. Nasz wyjazd nie zaczął się najlepiej, dlatego że lot był spóźniony 14 godzin, natomiast gdy już przybyliśmy na położenie, obydwoje odetchnęliśmy i zachwycaliśmy się pięknem otaczającego widoku.

Początkowy dzień przeznaczyliśmy na kwestie organizacyjne, ulokowanie się w lokalu, rozkładanie, wypatrzenie wszystkich hotelowych barów i knajp, zapoznanie się z propozycją regionalnego biura wycieczki, ponieważ już w Rzeczypospolitej byliśmy zdecydowani na jakieś krajowe podróże. W drugi oraz trzeci dzień zostaliśmy nieodwołalnie wchłonięci przez piękne plaże Morza Czerwonego i leżakowaliśmy w najlepsze! Bajeczny pejzaż oraz warunki meteorologiczne sprzyjały realizacji przeróżnych sportów hydrologicznych. Na wodzie dostrzec można było żeglarzy,windsurferów,kitesurferów bądź nurków. Pomyśleliśmy, że też entuzjastycznie wypróbujemy wszystkiego po trochę. Sprzęt do zanurzania wzięliśmy z Polski w takim przypadku to był nasz główny sposób na morze.

Kolejnego dnia zarejestrowaliśmy się do ośrodka sportów wodnych, w pierwszej sekwencji wyselekcjonowaliśmy kitesurfing, to tego rodzaju kombinacja pływania na desce z lataniem przy pomocy latawca zaczepionego do nas trapezem. Nie banalny jest to sport, specjalnie dla amatorów, bo gdy niewłaściwie posterujemy latawiec kitesurfing prawdopodobnie nas szarpnąć daleko w górę lub także głęboko pod wodę, ale przy szczególnym słuchaniu komend instruktora winniśmy wyjść z takiego testu bez uszczerbku i cieszyć się dziennymi postępami w nauce.
Te wczasy były ogromnie urozmaicone, polecam planowanie bogatych rozrywek podczas wyjazdu, albowiem będziemy mogli to wiecznie przyjemnie i długo przywoływać.